Jesteś na życiowym zakręcie lub masz problemy, z którymi nie wiesz co zrobić?
Czujesz, że czegoś Ci brakuje i chcesz zaopiekować się sobą?
Szukasz rzetelnej wiedzy, porady albo po prostu kogoś, kto uważnie Cię wysłucha?

Jesteś w dobrym miejscu! Pozwól sobie na szczęście!
A ja postaram się najlepiej jak potrafię towarzyszyć Ci w podróży ku dobremu samopoczuciu i życiowemu spełnieniu.

Uważne artykuły

O tym co ważne, co ciekawe oraz inspirujące, a czasem trudne i wymagające pracy. Na blogu przeczytasz artykuły oparte o rzetelną wiedzę i doświadczenie. Nieco naukowo, ale też od siebie.

Medytacje

Medytacja uważności to sposób na spokojne ciało i skupiony umysł. Tutaj posłuchasz nagrane medytacje prowadzone od kilku do kilkunastu minut. Idealne na przerwę na oddech!

Zakątek przydatności

Tu znajdziesz dające do myślenia grafiki z cytatami, inspirujące karty uważnej praktyki i afirmacji, arkusze do pracy własnej i pełne wiedzy infografiki. Wszystko w jednym miejscu!

Wasze wrażenia

Asia wyznała:

„(…) nauczyłaś mnie, że nawet w 15 minut dziennie można zrobić coś dla siebie, zresetować się na chwilę i pomyśleć o czymś pozytywnym. Staram się przynajmniej kilka razy w tygodniu, przed snem, poświęcić chwilę na afirmację i uważną kontemplację. Dziękuję! ❤ „

To co interesuje Was najbardziej

Ulubione medytacje, najpopularniejsze wpisy na blogu. Do praktyki i poczytania!

Inward. Podróż w głąb siebie | Yung Pueblo

Jeśli chcemy, aby świat był pięknym i przyjaznym miejscem dla nas i dla innych ludzi musimy zacząć od siebie. Tę starą prawdę niesie ku nam książka „Inward. Podróż w głąb siebie”. Jest to pierwsza książka jaką przeczytałam w 2021 roku i muszę przyznać, że było to bardzo owocne zrządzenie losu.

Medytacja – Na relaks i dobry sen

Medytacja skanowania ciała to taka rozmowa z ciałem. Przywitanie się, sprawdzenie jak się ma, posłuchanie co ma Ci do powiedzenia. W trakcie medytacji możesz zauważyć sygnały płynące z ciała, które wcześniej nie były dostrzegalne i dzięki nim możesz lepiej o siebie zadbać.

Dobry dotyk na trudne czasy

Potrzebę dotyku mamy cały czas, bez względu na wiek. Przytulanie to dobry dotyk, który jest bardzo ważny dla rozwoju człowieka i  do utrzymania dobrej kondycji: zdrowia fizycznego i psychicznego. Dzięki przytulaniu żyjemy wolniej, mamy moment przerwy od biegu, moment ciszy.

„Lagom” czyli wystarczająco

„Lagom” czyli po Szwedzku „wystarczająco” oznacza tyle ile potrzeba, aby czuć się dobrze – nie za dużo, nie za mało, tak w sam raz. Jest to umiejętność bycia szczęśliwym z tym co mamy.

%d blogerów lubi to: