Medytacja – Uspokój umysł

„Właściwy moment jest teraz, bo to jedyny moment jaki masz do dyspozycji. Spójrz tylko na zegarek… Nie do wiary! Jak to możliwe? Znowu jest teraz.” Jon Kabat-Zinn

Praktyka medytacji uspokajania umysłu pozwala na wyciszenie, zmniejszenie poziomu stresu i lęku, oczyszczenie głowy z nadmiaru myśli. Ta medytacja może być dla Ciebie szczególnie przydatna kiedy potrzebujesz skupienia, gdyż musisz nad czymś popracować, a kłębiące się emocje i myśli, nie dają Ci spokoju. Pomoże Ci się uspokoić w trudnych chwilach, po ciężkim dniu w pracy lub innej sytuacji, które wzbudziła w Tobie silne emocje i myśli, które wracają co Twojego umysłu, nawet kiedy nie chcesz. Możesz także wykonywać ją wieczorem, tuż przed snem, aby wyciszyć umysł, zrelaksować się, uspokoić i móc spokojnie zasnąć.

Prowadzona medytacja uważności, czyli mindfulness, jest odpowiednia dla wszystkich – zarówno dla stawiających swoje pierwsze kroki w uważnym życiu i relacjach, jak i dla zaawansowanych, którzy potrafią być ze sobą i z innymi, tu i teraz, przez dłuższy czas.

Mam nadzieję, że ta praktyka pomoże Ci osiągnąć spokój i równowagę 🖤
Pamiętaj, że czasem warto choć na trochę pozwolić sobie na nic nierobienie i po prostu być!

Jeśli podoba Ci się ta medytacja, dodaj polubienie lub komentarz – dzięki temu będę wiedziała, że to co robię, jest dla kogoś cenne. Możesz też subskrybować mój kanał na YouTube, aby być na bieżąco z nowymi nagraniami 🎤

A teraz zapraszam Cię do wspólnej medytacji, daj się poprowadzić mojemu głosowi i relaksującej muzyce w tle ♬ Do usłyszenia wkrótce!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: