Medytacje prowadzone

Medytacja – Na relaks i dobry sen

Medytacja skanowania ciała to taka rozmowa z ciałem. Przywitanie się, sprawdzenie jak się ma, posłuchanie co ma Ci do powiedzenia. W trakcie medytacji możesz zauważyć sygnały płynące z ciała, które wcześniej nie były dostrzegalne i dzięki nim możesz lepiej o siebie zadbać.

Medytacja – Uspokój ciało

Ta medytacja pomoże Ci połączyć się z Twoim ciałem, rozluźnić je i poczuć miejsca, które proszą Cię o trochę więcej troski. Możesz ją robić na siedząco lub na leżąco, tak aby było Ci wygodnie. Ta praktyka jest także bardzo pomocna jeśli masz problemy ze snem – pomaga się wyciszyć i zasnąć, czasami nawet w jej trakcie ;)

Medytacja – Poczuj wdzięczność

Ta medytacja przypomni Ci, że dookoła Ciebie jest tyle wspaniałych rzeczy, za które możesz czuć wdzięczność. Sprawi, że poczujesz bogactwo wokół siebie, którego na codzień nie zauważasz albo Ci umyka w natłoku innych spraw 🖤 Dzięki tej medytacji poczujesz równowagę i szczęście.

Medytacja – Opanuj przytłoczenie

„Przytłoczenie przychodzi wtedy, kiedy myślisz, że musisz rozwiązać wszystko w jednym momencie. Zatrzymaj się, weź głęboki wdech, dasz sobie radę. Po prostu myśl o jednej rzeczy na raz.” Karen Salmansohn

Medytacja – Uspokój umysł

Praktyka medytacji uspokajania umysłu pozwala na wyciszenie, zmniejszenie poziomu stresu i lęku, oczyszczenie głowy z nadmiaru myśli. Pamiętaj, że czasem warto choć na trochę pozwolić sobie na nic nierobienie i po prostu być!

Medytacja – Rozwijaj życzliwość

Praktyka medytacji rozwijania życzliwości pozwoli Ci bardziej zwrócić uwagę na drobne akty życzliwości w Twoim życiu. Zarówno te, które wysyłasz w kierunku innych ludzi, jak i te, które od nich otrzymujesz. Z każdym dniem będziesz zauważać więcej życzliwości.

%d blogerów lubi to: